Internet Alış Verişini Seviyorum...

Dışarı çıkıp alış veriş yapmayı da seviyorum... İnternetten yapmak ise başka bir şey... Aldığın şeyin gelmesini beklemek, nasıl bir şey çıkacak, acaba göründüğü gibi güzel mi düşünmek farklı geliyor bana...

Online alış veriş imkanı sunan bir çok sayfa var havuzda... Kimileri güven veriyor, kimiler tabiri caizse cacık geliyor bana... İlk dikkat ettiğim şey ana sayfa oluyor, iletişim bölümünde eğer iletişim formu varsa bazen es geçiyorum, benim için önemli olan iletişim kurabileceğim telefon numarası ve e-mail oluyor... Bu bilgileri bulduğumda eğer ilgimi çeken bir şey varsa hiç beklemiyorum... Mali işler müdürüne danışıp alıyorum... 

Yine bu şekilde internetten alış veriş yaptım... Daha önce online alış verişte yeni keşfim diye bir yazı yazmıştım... 

Şimdi yeni bir site daha keşfettim...

Fakat bu başka; mobilya satışı yapılıyor...
Bu sayfaya benzeyen bir çok sayfa vardır eminim...

Neredeyse 5 yıldır evliyim... Biraz aceleye gelen evlilik hazırlıklarımız sırasında evimize zigon sehpa alamamıştık... Ben de araştırma yaparken rastladım www.sanalmobilya.com!a...
Sayfa düzeni, aradığınızı kullanıcıyı yormadan bulmayı sağlıyor...

Çeşitlilik çok, sınıflandırma da bir o kadar düzenli... Alış veriş sırasında en merak ettiğim konulardan biri de kargo şartlarıdır, burada aldığınız ürüne kargo ödemiyor, ürüne göre 2 yıl garanti veriyorlar... Üstelik evinizde servis gönderip ürünü kuruyorlar... Kredi kartı kullanmayanlar için kapıda ödeme seçenekleri bile var... Telefonda inanılmaz kibar ve ilgililer, oradan oraya aktarmıyorlar, sorununuzu çözüme ulaştırıyorlar... 

Hem evimizin havasını değiştiren, hem de bayram hediyesi niyetine aldığım sehpalarım...




Aslında kırmızıyı çok sevmem, favorim siyahtır... Fakat renk kombinleri arasında venge yoktu... Sipariş verirken çok kararsız kalmıştım, geldiklerinde ise doğru karar verdiğimi anladım...

Canım kardeşimin ellerine sağlık, o kurdu, modüler olarak geldi sehpalarım...



Bu narlar da canım annemin hediyesi, hem uyum sağlasın hem de bereket getirsin diye almış...


Canım eşime de teşekkür ederim, kırmadı ve almamı sağladı... 

Gerçekten arada sırada evde küçük değişiklikler yapmak iyi geliyor... Tebdili mekanda ferahlık vardır'ı ev içinde eşyaların yerini değiştirerek yada farklı aksesuarlarla sağlamaya çalışıyorum... 

Kırmızı şimdiye kadar dekorasyonda hiç düşünmediğim bir renkti, fakat o kadar güzel geliyor ki bazen farklı renkleri denemek gerek dedirtiyor...

Herkesin Geçmiş Bayramını kutlarım buradan... 
Misafirim vardı ve ilgilenemedim, kutlayamadım, affedin... 

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar