Seramik Yenileme....

Bu çalışmayı Bayramdan çoook önce yapmıştım, resimleri bilgisayara atmakta geç kaldım...

Bir çiçekle evime gelen beyaz seramik bir kaseydi...

Zamanla içinde lazım olabilecek elimin altında olması gereken şeyleri sakladığım bir eşyaya dönüştü... Beyaz rengini daha önce oje ile değişik şekiller yaparak renk katmak istemiştim... Fakat eşimin oje kokusundan rahatsız olması ve benim pek vakit ayıramayacağımı düşünmem bu fikirden vazgeçirdi...

İyi ki de denememişim... Dekupajı öğrendim ya her şeyde deneyeceğim... Kaçış, kurtuluş yok...






















Önce bej rengine boyadım... Sanırım bim'den almıştım, peçetenin hoşuma giden kısmını kesip dekupaj mediumu ile yapıştırdım...





Farklı oldu, hatalarım yine oldu... Zamanla elim alışacak diye teselli ediyorum kendimi... :) Önceki halini fotoğraflamayı unutmuşum...

Acele etmeyip, medium kuruduktan sonra fotoğraflasaymışım daha güzel görünürmüş...



 


Daha önce yaptığım kırımızı kutunun yanında yerini aldı... 

Çalışma masası için düşündüğüm bir iki şey var onları da tamamladıktan sonra, yeri çalışma masası olacak... 

Yine keyif veren bir çalışma yaptım... Her gece kızımı uyuttuktan sonra oturuyorum masaya ve düşünüyorum "neyi boyasam?!"... Başlıyorum bir şeyler yapmaya... Yorgun dahi olsam, dinleniyorum bu işi yaparken... Üşenmiyorum... 

Bu arada 2 tane bayram hediyesi yaptım sevdiklerime, bir sonraki postta onları yayımlayabilirim... Fırsatım olursa... 

Sevgiler,
Gizem S.


Yorumlar