Sepet Yenileme...

Ben demiştim...
Kendimi uyarmıştım da, dinlemedim...

Evde ne var, ne yok diye gözüm sürekli yenileyecek bir şeyler arıyor...

Eyvah mı demeliyim, yaşasın mı? Arasında gidip geliyorum...

Zamanında bir çiçeğe ev sahipliği yapan, şimdilerde ojelerimi koyduğum bir sepetti...

Kahverengi, bildiğiniz bir sepetti işte...



Önce kenarından köşesinden çıkan hasırları kestim...
Sonra aldım fırçamı elime, sıcak İstanbul günlerinden birinde, balkonumda boyadım... 



Üzerinde peçete ile dekupaj yaptım... Bu işi çok sevdim, hem eğlenceli, hem keyifli...


Bu biraz acele işi oldu, kırmızı kutucuk kuruyana kadar boş durmak istemedim... 
Beğendiniz mi?

Sevgiler,
Gizem S.



Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...