Kırmızı Kutucuk...

Yaklaşık 1 ay önce yapmak istediğim şeylerin bir listesini yapmıştım... İşte burada...

Eskiden de çok eğlenerek yaptığım hobime geri döndüm; ahşap boyama... 
Küçük objeleri zımparalarken ben zorlanıyorum... Kolay bir yolunu henüz bulamadım... :))

Unutmuş olabilir miyim çekincesiyle küçük bir deneme yaptım... 

Küçük bir kutu boyadım... 



Ve daha önce hiç denemediğim iki tekniği denedim...



Peçete dekupaj ve stencil teknikleri...



Ben çok beğendim, ilk denemem olduğu için ufak tefek kusurlar oldu... 

Peçeteyi biraz buruşturdum sanırım... Stencil da ise şablonu kaydırdım... Tecrübe ile bir sonrakinde nelere dikkat etmem gerektiği konusunda bilgi sahibi oldum... 


Restoranlarda hesap için masaya getirilen kutulara benzettim, içinde bozuk paralarımı tutuyorum, takı kutusu olmak için bana biraz küçük geldi..



Bir türlü kurumayan vernik sorunum var, kapağını kapattığım zaman yapışıyor... Ona da çözüm bulursam süper hediyelikler yapabilirim diye düşünüyorum...

Önerilerinize açığım... 

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar

  1. Gizemim ellerine sağlık, bana yazdığın yorumu yeni gördüm ve cevapladım, görmezsin belki diye de buradan da yazayım dedim canım.

    Ahşap için su bazlı vernik kullanıyoruz, hatta biz kursta su bazlı parke verniği kullandık 2 senedir, hem sürülmesi kolay, hem çabuk kuruyor hem de güzel bir parlaklık veriyor. Bir de vernik yaparken dışına taşırmamaya dikkat etmelisin, özellikle tepsi, kutu gibi objelerin yanına aktığında çok çirkin ve geri dönülmez izler taşır onun için dikkatl olmalısın Gizemcim, Bir de her zamanki gibi fırçanı tek yöne sürmelisin ister istemez izler kalıyor çünkü. Yardımcım olabileceğim başka bir konu olursa seve seve yazarım güzelim...

    Bu kutu da güzel olmuş bence, biz buradan kusur göremiyoruz :D Kutunun kapaklarının vernikten yapışması normal, bir gün bkapağı açık beklet daha iyi olur bence :D

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. webde araştırma yaparken, bir bloggerın sorusunu cevapladığını gördüm, özel olarak cevap verdiğin içinde çoook teşekkür ederim... senin gibi usta olamasam da bir şeyler yapmaya başladım... yakın zaman da fotoğraflarını ekleyeceğim bloguma...

    ilgin ve alakan için çok teşekkür ederim..
    sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...