Buz Kraliçesi/Ice Queen Boyunluk...

Yazın kavurucu sıcaklarında "çok sıcaaak" nidaları yükselirken... Kısa bir soğuk dalgası hepimizi hastalılarla boğuşmaya itti... 

Ardından pastırma sıcakları diye tabir edilen bir sıcak dalgası ve daha sonrasında yeniden gelen soğuk havalar... 
Eee  yeni hastalıklarla uğraşmamak için önlem almak gerekir değil mi?!

Bu mevsimi seviyorum, sarının, kırmızının ve yeşilin her tonunu görebiliyorum... 
Şöyle güzel bir köyde olmak vardı ya, neyse artık bizim hayat çizgimiz şehirlerde yaşamaya çizilmiş... 
Daha fazlasını görebilmek varken bu betonların arasında elimizde olan renklere hayran kalıyoruz ne yazık ki... 

Geçen sene bu model bir  boyunluk örmüştüm... 
Gri olanını biraz değiştirerek severek kullandığını umduğum birine gönderdim... 

Takip edenler bilir bir foruma üyeliğim var; Hanımelim.net...

Oradaki insanlarla paylaşımda bulunmak, sohbet etmek, yardımlaşmak çok ama çok güzel... 
Dünyadaki iyi insanların orada olduğunu çok samimi bir şekilde söyleyebilirim...

İşte onlarla yardımlaşa yardımlaşa bu güzelliği çıkarttım ortaya...

Ice Queen  -  Buz Kraliçesi Boyunluk


Beğendiniz mi?!

Neden buz kraliçesi; örerken boncuk yerleştirme tekniğini kullandık... Hanımelim.net'in sahibesi Sercancığımdan öğrendim... Işıkta pırıltılar saçan kristal görünümlü boncuklarla yaptım... Sanki küçücük buz kristalleri boyunluğun üzerinde dans ediyor gibi bir görüntü veriyor...

Çok ama çok beğendim... -İnsan kendi yaptığını över mi demeyin lütfen- Severek kullanacağım güzel bir aksesuarım daha oldu... 

Örmeyi biliyorum, bende kendime yapayım diyenler için; kuralları uyguladıktan sonra Hanimelim.net'ten anlatımıyla yapabilirsiniz... 
Ben örgü öremem ama benimde olsun bu boyunluktan derseniz, gizeminblogu@hotmail.com adresime e-mail atmanız yeterli... 

Sevgilye Kalın,
Gizem S.

Yorumlar

  1. gizemcim örüklerini yayınlayan bir çok kişi var, bir çoğu bir satır bile yazı yazmaz , resmi koyar biter...sen ördüğüne daha da değer katacak harika bir yazı yazmışsın...emek verdiğin, ördüğün, bizimle paylaştığın ve böyle güzle bir yazı ile süslediğin için çok teşekkürler...ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ben sana teşekkür ederim... senin emeğin, tecrüben, sakınmadan yayınladığın modeller ve yardımların için... iyi ki seni ve diğer arkadaşları tanımışım... :))

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...