Limango'da Yakaladığım Şıklık...

Merhabalar,

Bir heyecandır aldı bizi gidiyor... 
Minik Kuzum bu yıl anaokuluna başladığı için bir türlü düzene giremedi hayatım... 

Hastalıklarla tanıştık, daha çok hasta oluyor artık... Mikroplarla iç içeyiz...
Derken ben, eşim... hepimizi hastalık sırasına girdik... 

Bir süre okula adapte olamayıp, gitmek istememe nöbetleri yaşadık... 
Bu kadar olay bir anda başıma gelince affallamadım dersem yalan söylemiş olurum... 

Nefes almalık bilgisayar başına oturduğum bir akşam uzun zamandır bakmadığım süreli indirimleri olan satış sitelerini gezindim... 

Neler kaçırdığımı görüp, neleri yakalayabileceğime baktım... 

Birden karşıma Limango daki kampayanlar ilişti... 

"Ofis Şıklığı" başlığına tıklayınca bu güzellikleri gördüm... Uzun zamandır kendim için bir elbise arayışında olduğum için uzuuuun uzun inceledim... 

Bu iki elbiseyi kaçırdığıma çok üzüldüm... 



Akşam yemeğine giderken şık olmayı kim istemez ki...

Elbiselerin sırtlarındaki detaylara bayıldım...







Ve sıra geldiiii, benim yakaladıklarıma... 
Bu iki elbise benim oldu... Ayıla bayıla aldım diyebilirim... 
Uzun zamandır elbise giymediğim için kendimi biraz kadın gibi hissetmeye hakkım var diye düşünerek bu iki güzelliği aldım... 
Şaşırtıcı şekilde 1 hafta içinde de bana ulaştı...


Sizin için seçtiklerimin fiyatlarını görmek ve daha fazlası Limangooooo'da

Hala üye değilseniz de Buyurunuz Efendim; Limango!!!

Gönül istiyor ki hepsi benim olsun...  
Olmadı ama sağlık olsun... :)))

Sevgiler, 
Gizem S.




Yorumlar