Napolyonla Sizde Kazanın, Çocuklarda Kazansın...




Merhabalar, 

Aslında uzun zamandır çevremde gördüğüm ama merak edipte neymiş diye araştırmadığım bir sayfadan bahsedeceğim size...

Napolyon'dan...

Bir çok arkadaşım facebookta napolyon ile ilgili paylaşımlarda bulundu... 
Merak bu ya bir bakayım nedir bu diyerek girdiğimde güzel bir uygulama ile karşılaştım...

Bilmeyenler için Napolyon nedir önce biraz ondan bahsetmek istiyorum...

İlgi alanlarınıza göre çeşitli markaların özel kampanyalarını sizlere ulaştırıyor... 

İsteğiniz doğrultusunda yapılıyor... Yani posta kutunuz spam maillerle dolmuyor... Siz istiyorsanız kampanyalardan haberdar oluyorsunuz...

Dahası bu tarz mesajları okuyunca, tıklayınca ve facebook üzerinden paylaşınca belirli bir kazanç elde ediyorsunuz...

Bu elde ettiğiniz kazanç sistemde Nap Puan olarak görülüyor...
Nap puanlarla özel indirimler, fırsatlar ve kampanyalardan da yararlanabiliyorsunuz...

Ayrıca;
En ama en güzeli ;




TOÇEV aracılığıyla okumaya istekli ve maddi yeterliliği olmayan ailelerin çocuklarına kitap desteği verebilirsiniz...

Ben bu bahsettiğim TOÇEV kampanyasını görünce hiç düşünmeden üye oldum... Şimdi onlar için Nap Puan biriktiriyorum... 

Çok vaktimi almadan, uzun uzun çaba sarfetmeden, her internet kullanıcısının bunu yapabileceğine inanıyorum...

Sizde destek olmak isterseniz...

Sevgiler,
Gizem S.



Yorumlar