MmMmm Bisküvili Elmalı Tatlı...

İçinde elma olan her şeyi seviyorum... 
Bundandır ki elmalı tatlı ve almalı pay en sevdiğim çay saati atıştırmalığıdır benim için...

Şimdi bu yeni bir lezzet daha eklendi...
Elmalı bisküvi...


Elma ve tarçının muhteşem uyumu... ve puf puf görüntüsünü veren pudra şekeri ile harika bir lezzeti daha Cafe Portakal blogunun sahibesi Sevgili Bahar sayesinde keşfettim... 

Cafesinde o kadar harika lezzetlerin tarifleri var ki, mutlaka bakmalısınız... Herkesin damak zevkine uygun bir şeyler bulmak mümkün... 

Beni çeken en güzel yanı hepsinin denenmiş tarifler olması... Hata yapma payını sıfıra düşürüyor bu nedenle...

Bahar'ın Cafe Portakal tariflerinden bir kaçını denedim, hepsi mmm çooook güzel ve lezzetli oldu...
İkram ettiklerim de çok çok beğendiklerini söylediler...

Yemek yapmaktan çok, bu tarz atıştırmalık, kurabiye, poğaça tarzı şeyler yapmayı çok seviyorum...

Elmalı bisküvili tatlı da denediklerimden...

Servis ederken biraz çikolata sosu ile süslemeyi tercih ettim...

Tarif ve daha fazlası için Cafe Portakal'ı ziyaret etmelisiniz...

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar