Penti Dilek Ağacı...


Benim Minik Kızım anaokuluna başladığından beri hastalıklardan bir türlü kurtulamadı... 
Aslında geçtiğimiz haftayı ailecek hasta ve sürünür vaziyette geçirdik diyebilirim...

Henüz hastalığı kapmadan Kızımla Penti mağazasını bir gezelim demiş ve yakınımızda açılmış olan AVM ye gitmiştik... 


Pentinin #dilekağacı'ndan Sağlık diledi Bir Tanem... 

Kendisi için bir şeyler seçsin istedim... 
Kalpli kırmızı ve beyaz çorapları seçti Miniğim...

Termal tayt, çoraplar çok hoşuma gitti, renk çeşitliliği özellikle çok güzel diyebilirim... Fakat küçükler için bedeni yokmuş... 

Desenli külotlu çoraplarına ise hayran kaldım, renk renk, desen desen... Onlar için ayrıca bir kere daha gideceğim kesin... Kızım beni de unutmadı opak çoraplardan ve desenlilerden seçti... 
Onunla alış veriş yapmaya bayılıyorum... 


Hala tam kurtulabilmiş değiliz... Hastalık yokluyor, bir açık yakalasa tekrar yataklara düşürecek gibi... 

O nedenle önce bize, sonra herkese Penti #dilekağacı'ndan 2014 için sağlık diliyorum...

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar