Şansım Döndü; Bumerang'da kazandım...

Eskiden olsa twitter, blog, facebook, forum ve daha başkaları hepsinde hesabım olur ve hiç birini atlamaz takip ederdim... 
Eskiden olsa dediğim 20 li yaşlarım... Çok mu büyüdüm?! Hayır... 
Ama hayat koşturmacası bana gösterdi ki  24 saat bazı şeylere yetişebilmek için çok kısa... 

Şimdi yapamıyorum... O nedenle twitter hesabımı kapattım... 
Şöyle bir baktım ki bi twitter fazla gelmiş sanırım :))
Facebook'a öylesine arada sırada diyeyim... 

Konuyu dağıttım...

Cep telefonumdaki fotoğraflara effect arayışındayken deneme amaçlı instagram yükledim... 
Bir anda telefonumda instagram kullanan herkesle bağlantı kuruldu, takip edildi vs.

Nedir, ne değildir derken Bumerangnet'in instagramda bir soru sorduğunu ve armağan verdiği dikkatimi çekti... Ben ki geçmiş zamanda bir çok çekilişe katılmış ve hiç kazanamamış olduğumdan ve artık mümkün olduğunca katılmamaya özen gösterdiğim halde... Şansımı denemek istedim...

:) ilk 8 kişiden biri oldum...



Bumerang baskılı kalemler, kitap ve sticker dan oluşan hediyeyi kazandım...

2013'ü hiç sevmedim, sevemedim... Bu iyi şansım dilerim 2014'e de sıçrar...

Instagram'da Bumerang...

Takip ediniz, hala kitap hediyeleri devam ediyor...

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar

  1. 2 ay önce bumerangın twitter adresinden bende bir kitap kazanmıştım :)
    çok zekvli

    tebrikler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...