Yeni Yılı Beklerken, Çam Ağacı Fikirleri...



Çok değil bir kaç yıl önce içim içime sığmazdı... Yeni bir yıl, yeni umutlar, mutluluklar, hediyeler...
Yaşanacak yeni güzel anlar...

Ben mi büyüdüm, zaman mı değişti henüz kavrayabilmiş değilim...

Bloggerlar arasında hayata bakışına hayran olduğum biri var...
Nazarım değmesin, keşke onun kadar pozitif, onun kadar iyi yönlerini görebilsem dediğim oluyor bazı bazı...

Yanlış anlaşılmasın depresif bir vaziyette de gezinmiyorum ortalıkta...

Arada manyaklıklar esiyor...

İşte andan keyif almanın, güzel şeylerle ilgilenmenin beni dinlendirdiği anlarda yakaladığım değişik çam ağacı fikirleri...



Bazılarını çocuklarınızla bile yapabilirsiniz... Onlar için unutulmayacak bir yeni yıl etkinliği olacaktır...


Yeni yılı evde misafirlerinizle mi kutluyorsunuz... Bahçeden topladığınız kozalakları boyayıp, havlu kağıt rulosuna yapıştırın... Misafirlerinize yeni yılın anısı olarak verebilirsiniz... Ruloya 2014 yazmayı unutmayın ;)


Resimler Diply.com'dan alınmıştır...

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar

  1. Ne şeker bir post sizi bundan sonra takip edicem bana da gelirseniz sevinirim sevgileerr :)))
    pisimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Kozalak fikrine bayıldım :) Canım bazen benim umutsuzluğa düştüğüm oluyor ne biliyim sıkıldığım o zamanlarda bloğuma yazı ekliyorum mutlu ediyor beni :) bana da beklerim bakimlikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...