Bir Asırlık Ömür...

Neredeyse bir asırlık bir ömür bitti...
Her şeyi sığdırdı, bir asırlık ömrüne,
Torunlarını, torunlarının çocuklarını,
Evladını kaybetme acısını, 
Hastalığı, sağlığı, mutluluğu...
Her şeyi sığdırdı... 
Dedi ki; benim vaktim doldu... 
Ve...
Gitti...
.............

Emeğin çoktu bizde... Fırsat yaratamadım ananem, gelip pamuk ellerinden bir kez daha öpeyim... 
İşin ilginç tarafı babamla aynı gün gittiniz... Mekanınız cennet olsun... 

Aklımda o kadar çok şey var ki, size yazmalık... Bir türlü ilk cümleyi yakalayamadım... 
Daha dingin olduğum bir zamana saklıyorum... 
Ama bilmenizi isterim ki çok özleniyorsunuz... 
:/



Yorumlar

  1. biliyorum böyle durumlarda söylenecek söz kalmıyor insana.
    Ne acı ki şu dünyada 'ölüm' denen bir şey var.
    Başın sağolsun.

    YanıtlaSil
  2. başın sağolsun.. allah ailene ve sana sabır versin.. zamanla acısı geçse de özlemi hep devam edecek, umarım hep yüzünde masum bir tebessümle anarsın kaybettiklerini..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...