Pazartesi sendromu...

Reklamını yapan bir çok firma  pazartesi günleri sürekli olarak pazartesi sendorumu başlıklı yazılar ve resimler paylaşıyorlar...

Ve bana artık gına gelmiş durumda... 

Evet yoğun iş temposundan sonra hafta tatilinin ağızda şekerli bir tat bırakıyor olmasının bitişi ve stresli, yoğun, bunaltıcı yeni bir haftaya başlıyor olmak zor, kabul ediyorum... Ama bunu her pazartesi tabiri caizse gözümüze soka soka "Pazartesi Sendromu" diye duyurmaları hoş mu?

Bence değil... Çünkü benim ne okurken, ne de çalışırken pazartesi sendromum olmadı... Yeni haftaya başlamanın heyecanı ile okula yada işe gittim... Yeni bir şeylere başlamanın günü hep pazartesi değilmidir... 

Bu pazartesi rejime başlayacağım,
Bu pazartesi sigarayı bırakacağım,
Bu pazartesi yeni bir elbise alacağım...

Yeni şeylere başlıyor  olmak sendrom mu yaratıyor insanlarda, yoksa sendrom haberleri yayınlayıp sendromsuzları sendroma mı sokmak isteniyor... Anlamış değilim...

Benim ise çarşamba sendromum oldu... :))))
Haftanın ortanca günü, geçmek, bitmek bilmez benim için...
Çünkü hafta başında yoğun tempo hafiften yormaya başlar beni ve hafta sonunu beklemeye koyulurum... 
Ve o çarşamba günü hiiiç geçmez.... Saat ya 11.00'de yada 14.00 takılı kalır benim için... 

Bence insanlara olumlu enerji vermek gerek... Sendrom falan yazıp psikolojik olarak etkilemek doğru gelmiyor bana... Bu bana göre; sağlıklı bir insana sürekli olarak sen hastasın diyerek, psikolojik olarak hasta olmasını sağlamak gibi bir şey...

Aman siz okumayın sendrom yazılarını... 
Bu pazartesi ve sonraki pazartesiler mutlu, sevinçli, heyecanlı, enerjik geçsin...
Sendromsuz günler...

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar