Parmak Örgüsü...

Severek ve ilgiyle takip ettiğim bloglardan birinde gördüğüm bir DIY projesi için yaptım bunu... 


Dileyen Süslü ve Pembe Dünyam'n sayfasından projeye bakıp uygulayabilir... 
Bilmeyenlere amatörce fotoğraflanmış bir tarif... 


Her parmağınızda iki sıra olacak şekilde ipi dolayın... 


Alttaki ip çekerek parmağınızın arkasına alın ve sırayı tamamlayın...




Tekrar her parmağınızda iki sıra olacak şekilde ip dolayın...
Ve parmağınızın arkasına alma işlemini devam ettirin... 




Dilediğiniz uzunluğa gelince parmaklarınızdan çıkartın...




Çıkardığınızda ipi kaçırmamaya dikkat ederek halkaların içinden tığ ile örüyormuş gibi ip çekerek düğüm atın... 


Çok eğlenceli, hızlı yapılan ve kolay bir örgü tekniğidir... 
Denemek isteyenlere kolay gelsin...:)

Yorumlar

  1. Gizemcim senin gibi marifetli kadınları görmek harika :)Ellerine sağlık :)Çok hoş olmuş ,sanıyorum kalın ve parlak dantel ipinden falan daha hoş olacaktır.Bileklikte yapıp kullanabilirsin ,sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım...
      Faydam olsun diye elime geçen iple denedim... kalın ip seçtim ayrıntıları net olması için... bileklik, evet kesinlikle yapılabilir...
      beyin fırtınası yapıyoruz resmen... :P

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...