Sek ve Reklamı...






Reklamlar konusunda dikkatliyim diyebilirim...
Reklam arası film ve dizi izlediğimiz içindir belki de... 
Aman filmin sonunu kaçırmayayım diye 15 dakikalık reklamlara tahammül etmişliğim vardır, o derece yani...


Gel gelelim sek yoğurtun son yayınladığı reklamına;
Bana saçma gelen bir kaç noktadan bahsetmek istiyorum;


1- Kapalı otoparkta telefonum çekiyor mesajı reklam başladığında gözüme çarptı....
2- Şahıs muhtemelen işten çıkmıştır, biz genelde işten çıkmadan evi arayarak ne lazım soran insanlardanız... Değil mi?
3- Ben arabası olan, cep telefonu olan ama arabasında sarj kiti olmayan bir erkek tanımıyorum... Tanıyan varsa el kaldırsın...
4- Artık yol geçmez kervan geçmez yerlerde yaşamıyoruz... O nedenle 7/24 açık market hatta büfe bulmak zor değil...
5- En kötü ihtimalle bir benzin istasyonundaki marketten temin edilebilir düşüncesindeyim....


Kısaca yazık günah o kadar eziyete katlanmaya... çözüm çokken, yokmuş gibi göstermek bana mantıklı gelmedi... İnsanın yüzünde hoş gülümseme bıraktıran bir reklam mı, biraz zorlasan evet diyebilirim ancak... 


Sevgiler, sevgiler, sevgiler...
Gizem S. 

Yorumlar

  1. reklamlar ve kaliteleri...
    :) çok haklısın çokk

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle haklısınc anım..
    Takibindyeim.
    Bloğuna bayıldım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...