Mumlara Hayat Vermek...

Mumları severim... 
Belki de herkes gibi severim bilmiyorum... Birileriyle oturupta mumlar hakkında münazara yapmayı düşünmedim ;P

Bekarlığımdan kalma odamda mum yakar öyle oturur müzik dinlerdim hep... Küçüçük odamı aydınlatmaya yeterdi, bir iki mum... Işık yakmayı sevmezdim o zamanlar... Penceremin önüne koyadım mumları yıldızları seyrederdim, bir yandan da sigara içerken... 

Şimdi banyomu süslüyor mumlar... 

Değişik formlardaki mumları çok seviyorum... 

Ev aksesuarları satılan mağazalara girdiğimde ilgimi çeken ilk şey farklı tarzı olan mumluklar oluyor... 


Bazıları yapılabilinir... Evlerimizdeki kullanmadığımız eşyalardan değerlendirilebilinir...



Dantel dantel kokuyor...

Denizin sesini duyar gibiyim...

Romatik...

Eğlencelik...

Şekerlik...



Yorumlar

  1. dantel mumluklar çok hoş olmuş.. Evdeki butun kavanozları dantel kaplayıp içerisine mumları yerleştiresim geldi :)))

    http://recine-s.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kaç tane atıl durumda kavanozum var, bende düşünmedim değil... ama annem dantellerini bu amaç için kullandığımı görünce üzülebilir diye vaz geçtim :)

      Sil
  2. Ben de mumları çok severim. Her odamda en az 3 tane var :) Bunlar da mumlar için güzel tasarımlar olmuş. Deniz kabuklu olan çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...