Küpelerden Seçmeleri... Kırmızı...

Aksesuarlarımı düzenlerken dikkatimi çekti... Ne kadar çok küpem varmış benim... 
Aslında en çok da küpe takmayı seviyorum diyebilirim... Her kıyafetime uygun bir çift küpem var sanırım... Çoğunu takmıyorum bile, güzelliğine kapılıp, bir gün kullanırım diyerek alıp kutuda kullanılacakları günü bekliyorlar... 


Mağazalara gittiğimde de önce küpe çeşitlerine sonra da saatlere baka baka doyamıyorum... Hani mağazayı alıp çıkasım geliyor o anda... 


Modeli hoşuma giden küpenin değişik renklerinden bile almışlığım vardır... 


Bir ara kırmızıya fena takmıştım...  Bunlar oradan kalmalar...


Bunları annemden almıştım... Çok beğenerek ve severek kullandım... 




Bunlar bir gün takarım diyerek aldığım küpeler, şimdiye kadar hiç takmaya fırsat olmadı... Kullanılacakları günü bekliyorlar...




Ve en sevdiğim, bayılarak kullandığım... Sırf takmak için kıyafetimi hazırladığım bir küpe... Eşimle birlikte Eminönü'nden almıştık...




Küpe fotoğrafları eklemeye devam edeceğim... Önce elimdekilerin sonra nette görüpte way be dediklerimi paylaşacağım...


Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar